Osannolika saker på Bukefalos.

Att jag börjat dricka kaffe....

Mina kollegor och alla runt mig har haft den här reaktionen när det kommit fram: :eek: :eek: :eek:
Å så kom följdfrågan efteråt "åh va heter han då?" de visste direkt att de va nån kille för ingen har någonsin tidigare lyckas få mig att börja. Oooops. :p
 
Just nu känns det som att det mest osannolika som kunde hända i mitt liv var att jag träffade en person som jag vill umgås med varje dag mest hela tiden. Det där med nära relationer har aldrig tidigare varit min grej och även personer som jag trivs med är bäst i lagom dos eftersom jag tyvärr blir trött av att vara social. Så plötsligt dyker det upp någon som går att umgås med varje dag i mer än ett år och vi båda är helt övertygade om att vi alltid vill ha det så. Aldrig bråk, aldrig kompromisser som lämnar båda halvnöjda, aldrig obekväma situationer eller hålla masken för att framstå som vettig utan bara helt avslappnat och rak kommunikation hela tiden, och så blir dagarna så mycket enklare och trevligare oavsett humör, väder och annat.

En annan osannolik grej var väl att jag skulle ta mig till psykolog för att försöka få lite ordning på saker och ting. Har alltid sagt tvärt nej till sådant, men senaste tiden insett att det kanske kan vara bra ändå. Har varit där två gånger nu, fått remiss till annat ställe och känner att det kanske kan gå att få ordning på hjärnan ändå.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
235
Senast: Badger
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
801
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 079
Senast: ako
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 447
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp