Osannolika saker på Bukefalos.

För mig är det osannolikt att jag är både gift och gravid. För tre år sedan hade jag nog förlikat mig med ett kulturtantsliv med stort umgänge och gärna kärleksrelationer, men inga barn. Men hoppsan vart livet kan ta en :heart

Förlikat mig med är förresten fel ord, det låter väldigt negativt och det var inte tanken för jag tror att jag hade trivts ypperligt även med det livet :D
 
Fråga @Fetaost hur osannolikt det är att jag inte bara har en, utan två, tre och ibland fyra hundar?! Och visst sover de i sängen 😜 Och har tagit över köksbordet som utsiktsplats 🤷‍♀️
Dessutom var det hyfsat osannolikt att jag skulle klara av att gå ner 10 kg. Men det har jag gjort, sen i januari 💪🏻
 
Jag trodde att det skulle gå bra på universitetet och sedan få något bra jobb :cautious:
Eh, nej.
Nu sitter jag här, 29 år, efter fått sluta på universitetet, en enda visstidsanställning och vet inte riktigt vad jag vill göra.
Det är ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig 🤷‍♀️
 
Det är osannolikt att jag nu sitter i soffan med min tre veckor gamla dotter. Jag som varit säker sedan högstadiet på att jag inte skulle ha några barn. När vi blev oplanerat gravida kändes det som en självklarhet att behålla barnet ❤️. Många i min omgivning blev väldigt förvånade när vi gick ut med graviditeten.
 
Att jag, en väldigt hemmakär person som har massor av nära familj & vänner i Sverige, bor i Skottland sedan hela 10 år tillbaka. Jag fattar fortfarande inte riktigt hur det kunde bli så. Ibland glömmer jag att jag bor här. Sen börjar nån spela säckpipa på gatan.
 
Att jag bor själv i lägenhet i stan
För två år sen trodde jag fortfarande att jag skulle bo i huset på landet, med min dåvarande sambo, resten av livet typ. Få barn, ha kvar min häst och alla katter. Renovera klart, fixa i ordning trädgården, osvosv
Well well...
 
Fråga @Fetaost hur osannolikt det är att jag inte bara har en, utan två, tre och ibland fyra hundar?! Och visst sover de i sängen 😜 Och har tagit över köksbordet som utsiktsplats 🤷‍♀️
Dessutom var det hyfsat osannolikt att jag skulle klara av att gå ner 10 kg. Men det har jag gjort, sen i januari 💪🏻
:rofl: Jag tänkte tagga dig när jag såg tråden!!
"Jag skulle aldrig vilja ha hund. Hår över allt och ut och gå i regn och kyla. Jag håller mig till hästarna"

Och nu har du typ dubbelt så många hundar som hästar :D
 
Jag trodde att det skulle gå bra på universitetet och sedan få något bra jobb :cautious:
Eh, nej.
Nu sitter jag här, 29 år, efter fått sluta på universitetet, en enda visstidsanställning och vet inte riktigt vad jag vill göra.
Det är ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig 🤷‍♀️
Åh, ja det där. Trodde jag skulle ta mig igenom högskolan. Fick ta ett avbrott pga sjukdom som pajade hela skiten, fortfarande inte kommit igång igen men nu börjar jag se målet så att säga. Dock en fast anställning som faktiskt ger mig någonting. Jag känner mig viktig och jag är uppskattad på jobbet. En rätt sjysst lön också (finns en viss risk att jag får gå ner i lön när jag är klar på högskolan 😅 ) så jag ska väl inte gnälla egentligen :)
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
236
Senast: Badger
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
806
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 097
Senast: ako
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 461
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp