Mamma miaMan kan vara rätt tuff i den gruppen utan att bli bannad![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma miaMan kan vara rätt tuff i den gruppen utan att bli bannad![]()
Haha ja precis.Var tvungen att gå in och läsa. Hur kan folk försvara dem?! Inte bara att allt de säger verkar skumt, de är helt fruktansvärt otrevliga!
Du har väl letat ny hund? En valp därifrån passar väl dig perfekt? Jag menar vem behöver stamtavla, valparna kommer ju enligt utsago bli champions ändå. De har ju världens finaste hane som pappaMamma miatur artt det finns en del vettigare folk där, för ägaren vet u inte ens vad mamman till,valparna heter,hon är inte en infödd altobello tik,och om han inte ljugit om datum o så så är hans tik kull A från den serbiska kenneln. Mamman har 0 resultat som går att hitta.(alltså den han säger är mamma till hans tik)
Mamma miatur artt det finns en del vettigare folk där, för ägaren vet u inte ens vad mamman till,valparna heter,hon är inte en infödd altobello tik,och om han inte ljugit om datum o så så är hans tik kull A från den serbiska kenneln. Mamman har 0 resultat som går att hitta.(alltså den han säger är mamma till hans tik)
Står inte heller något om vWB heller.. Men vem bryr sig om lite blödarsjuka så länge hunden vinner?I stamtavlan för hanen som länkats till står massa fina resultat listade. Märkligt att man missat att ange att ett par av hundarna dött av DCM. Men de var ju åtminstone HD-fria och hade fina titlar...
För att inte tala om alla meriter hanen har,hela HD-A och 2 cert ,sen snackar vi inaveln allan,blääääääääääääääääI stamtavlan för hanen som länkats till står massa fina resultat listade. Märkligt att man missat att ange att ett par av hundarna dött av DCM. Men de var ju åtminstone HD-fria och hade fina titlar...
Du har väl letat ny hund? En valp därifrån passar väl dig perfekt? Jag menar vem behöver stamtavla, valparna kommer ju enligt utsago bli champions ändå. De har ju världens finaste hane som pappa![]()
För att inte tala om alla meriter hanen har,hela HD-A och 2 cert ,sen snackar vi inaveln allan,blääääääääääääääää![]()
"blandrasvalpar av blandning alaskan husky och Australien shepard, otroligt stabila föräldrar och kommer bli fantastiskt fina stabila hundar"
Fantastiskt fina stabila hundar...![]()
men dom blir ju vad man gör dom till![]()
Måste vara hundvärldens svar på Dr Alban!"blandrasvalpar av blandning alaskan husky och Australien shepard, otroligt stabila föräldrar och kommer bli fantastiskt fina stabila hundar"
Äsch...stamtavla är oviktigt om man inte tävlarDu har väl letat ny hund? En valp därifrån passar väl dig perfekt? Jag menar vem behöver stamtavla, valparna kommer ju enligt utsago bli champions ändå. De har ju världens finaste hane som pappa![]()
Det är stabilt. Stabilt som fanMåste vara hundvärldens svar på Dr Alban!![]()
Vad jag kan se har de parat både helsyskon och halvsyskonHar de parat syskon?
![]()
Var ääääär ni? Jag vill se dobbis söndra och härska!Nu har jag laddat släggan så nu väntar jag bara på att admin ska gk mig så jag kan börja använda den.
![]()
Det verkar rimligt, jag menar, då är det ju bara att spara en kull och sen låta dem gå ihop vid löp. Så slipper en betala massa kostnader i samband med parningVad jag kan se har de parat både helsyskon och halvsyskon![]()