Klart det är ett test, beroende på hur du reagerar avgör det hur vida du är "stabil" nog att kunna vistas bland andra på facebookFast det där är inte ett test vet du, utan en beskrivning över reaktioner och avreaktioner![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart det är ett test, beroende på hur du reagerar avgör det hur vida du är "stabil" nog att kunna vistas bland andra på facebookFast det där är inte ett test vet du, utan en beskrivning över reaktioner och avreaktioner![]()
![]()
Man får med andra ord inte ha sämre än en 1:a på "upprörande inlägg"?Klart det är ett test, beroende på hur du reagerar avgör det hur vida du är "stabil" nog att kunna vistas bland andra på facebookReagerar du för illa får du klara dig utan facebook.
Precis.Man får med andra ord inte ha sämre än en 1:a på "upprörande inlägg"?
Undrar hur det ser ut med avel på 2or och sämre? Borde sådana exemplar tas ur avel?Man får med andra ord inte ha sämre än en 1:a på "upprörande inlägg"?
För att inte tala om entusiastiska reaktioner på veganmat till köttätande djur.Kunde man lägga till ett reaktionstest om kosttillskott också? Så att de som reagerar entusiastiskt på tillskottet Hubert till en hund som knappt kan gå sorterar ut sig själva.![]()
Alltså har man sämre än en 2:a borde personen absolut få förelägganden om att bära munkavle och tvångströja när denne vistas i offentliga miljöer. Det är inte så roligt för individen kanske, men man måste tänka på säkerheten både för individen själv och omgivningen när man hanterar så pass reaktiva individer.Undrar hur det ser ut med avel på 2or och sämre? Borde sådana exemplar tas ur avel?
Beror på hur avreaktionerna ser ut. Åker datorn ut genom fönstret, börjar man massskicka hot eller nöjer man sig med en stilla blockningUndrar hur det ser ut med avel på 2or och sämre? Borde sådana exemplar tas ur avel?
"Sporting, shepherding, agility, and the show ring this breed has it all, and having said all of this a perfectly suited companion for the country estate, farm and within the family unit"Är det bara jag som missat eller är "rasen" coltriever ny för det här forumet?
http://www.coltriever.com/
Allt man behöver för att ta fram en ny ras är en tik, en hanhund och basala kunskaper i att bygga hemsidor.
Jag har förövrigt bestämt mig för att låna en schäfertik som jag kan para med Bentley och börja kränga valpar med världens ärligaste designerrasnamn - Schällie! (Ja, jag är trött på att han ljudar vid förväntan...).
Coltriver är inte en ras utan en korsning mellan Collie och Retriver. Det är precis samma dravel som folk som tänker att "Cookapoo", "Yorkapoo" och allt vad de heter är egna raser.Är det bara jag som missat eller är "rasen" coltriever ny för det här forumet?
http://www.coltriever.com/
Borzopooh...Och jag tror jag köper en pooh och så knyter jag fast honom här ute på gården så kan ni som vill göra designerhundar
Och själv kan jag göra Pinnpooh,moppooh och frapooh.
Och jag tror jag köper en pooh och så knyter jag fast honom här ute på gården så kan ni som vill göra designerhundar
Och själv kan jag göra Pinnpooh,moppooh och frapooh.
Och när vi är klara med honom så säljer jag honom som 100% pooh,är det någon speciell färg ni vill ha? Dom finns ju inte i merle men en harlekin kanske duger,så blir valparna lite upphottade i kul färger.
Pinnpooh,moppooh och frapooh.