oster klippmaskin

I

Ich

har fått en ny oster A5 klippmaskin men jag måste köpa ett skär. jag har varit ute på parma.se och där hade de flera olika typer. bla ett extra brett skär som klippte 1,5 mm.. jag tyckte att det lät väldigt kort, men på deras hemsida rekomenderade dom det skäret till häst. hur mycket brukar ett skär klippa? och klipper någon sin häst med ett sånt har skär?

Tack/ ich
 
Sv: oster klippmaskin

Jag har oxå en sådan maskin med 1,5 mm skär. De klipper helt klart kortare än den stora maskinen.
 

Liknande trådar

Fritid Hade igen aning om var jag skulle lägga tråden..... Hund, häst, hem.... Jag har en liten högt älskad men gammal Wahl klippmaskin. Köpte...
Svar
10
· Visningar
659
Senast: Myrten
·
Utrustning Hej! Jag har en klippmaskin, Marquant från Jula som jag köpte begagnad förra året för att klippa min häst. Det var lite svårt första...
Svar
15
· Visningar
2 495
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min lilla klippmaskin gav upp häromdagen, och nu letar jag efter en ny. Jag hade en Sectolin som funkade bra i ett år, sen blev den bara...
Svar
19
· Visningar
3 807
Senast: caballus
·
Utrustning När jag klippte hästen senast lyckades jag tappa bort en del till min klippmaskin (den där metallkuben som sitter under skären). Kan...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp