JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Östergötland har något i hästväg på gång
Bukefalos 30 år!
Moderator
Ridweekend
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Startad av cassiopeja
7 Dec 2015
Svar: 0
Visningar: 1 231
Dagbok
Siri tar Göteborg som en lärdom
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten)
I dagarna rider 21-åriga hoppryttaren Siri Swärd från Vikingstad in i Scandinavium för att delta i de...
Startad av Gunnar
22 Feb 2007
Visningar: 872
Hästnyheter
Svärd tia i EM
Tia i EM och bästa nordiska ryttare. Inte undra på att Siri Svärd lät nöjd och belåten i går kväll...
Startad av Gunnar
13 Jul 2006
Visningar: 861
Hästnyheter
Inbrott på Linköpings ridskola
Linköpings ridskola hade besök av tjuvar i natt, någon gång mellan 17.00 i går kväll och 7.00 i morse...
Startad av Gunnar
30 Jun 2006
Svar: 1
Visningar: 847
Hästnyheter
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Jag har en blommehöna med så mycket hätta att jag behöver klippa för att hon skall se något. Har även en tupp med mycket hätta och några...
Babe
39 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 957
Djur
Lämplig kattras?
Övr. Katt Det var tråkigt, vi får in alla möjliga katter och de får gärna bli utekatter sålänge man bor lämpligt.
Tiger tok
Igår kl 22:26
Svar: 20
Visningar: 628
Katt
Horseware ponny
Utrustning Och här vid min hand är där frambenet börjar på henne, alltså under bringan. Hade varit rädd hon gjorde en kullerbytta i sina zoomies...
the_connemara
13 minuter sedan
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
Igår kl 22:34
Svar: 351
Visningar: 19 699
Vård