OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Igen?

Är jäkligt glad att jag klar mig utan dosan, bara jobbigt när man ska ändra kanal.;)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Den var riktigt kul! Var mest tiden jag fasade för, men det gick riktigt bra. Kändes mindre jobbig än en vanlig 45-minuters. :) jag är sjuuukt nöjd nu. :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Jag ska förresten göra en kladdkaka imorgon bestämde jag mig just för, tack för inspiration! :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

för att jag är med i bakfrämjandet! varje minut som inte läggs på bakning är bortkastad!!!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Spana förresten in club bubbel som gick i café bärs häromdagen, tihiande helt i din smak!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Är CAD kurs två ord eller ska det vara ett bindestreck i mellan? Någon som vet?
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Bindestreck emellan tror jag.

Längtar till jag kommer hem. Vill byta jeansen till mjukisbyxor. Uppsvullen i magen pga mensen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: Mineur
·
Svar
213
· Visningar
9 009
Senast: MJLee
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
6 105
Senast: Trott
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 462
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp