OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Det var mest menat som ett skämt... Klart jag ska ringa.

Kl
Äckel-väder! Hade inte alls nån lust att byta om från haglöfsbyxor och myskläder för att åka till jobbet. Dåligt drag dessutom, nu sitter jag i blöta jeans efter att ha gått till pendeln...
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Åh, drygt! Hopas du torkar snabbt, och inte har så långt att gå från tåget till jobbet. ;)

Jag sitter och försöker peppa inför kvällens spinningpass, går sådär. :p Förstår inte varför jag fortsätter gå på spinning när jag mest av allt avskyr hela grejen. :p Men ibland är det ju roligt, hoppas att det blir så ikväll. :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Gör en! Att börja prata om kladdkaka hjälper mig inte att komma över mitt godissug O_o
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Nu har jag fixat en anmälan för hösten, jag som inte tänkte göra det... Men en backup plan är väl alltid bra.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Kollar igenom pappas skåp i jakt på något gott. Finns inget, han brukar ha gott hemma.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Äntligen somnade mini! Övertrött...
Nu ska jag städa lite i köket sen titta på sherlock holmes grejen på fyran. Med popcorn till:d
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Funderar på om jag ska sätta på datorn igen eller inte. Håller på och söker jobb som jag hade tänkt vara klar med idag.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Nu får du inte låna någon häst:mad:

kl
Tv-dosen är total borta... Går inte och få igång tv utan den heller. Jäkla labrador till barn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: Mineur
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
6 105
Senast: Trott
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 462
Senast: Avalbane
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
29 006
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp