Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror
Den här kommentaren fick mig att skratta högt! 🤣
 
Fast det vet vi inte. Det vet bara partnern. Bra sätt att få veta är att fråga. Skulle han börja härja om att TS rotat i hans telefon så är det ju rätt liten chans att han har rent mjöl i påsen. Det är också ett sätt att få veta. På vilket sätt skulle det vara bättre att inte prata med partnern då menar du?
Då slipper man ju risken för att bli osams. Varför vara sån drama Queen bara för ordet kondom/er?
 
Vem köper kondom på wish? Kostar inte mycket i affär och behöva vänta flera veckor innan leverans, nä känns inte riktigt rätt om det nu inte ska köpas massor för att ha som ballonger på ett party eller liknande.

Vad sjutton, absolut ingen köper väl kondomer på wish..

Till TS: Snacka med honom... Jag skulle själv inte gilla såna här spekulationer om mig själv på onlineforum bara för att jag sökt på ordet "kondom" på nån site som det kan finnas 100 anledningar för...
 
Då slipper man ju risken för att bli osams. Varför att sån drama Queen bara för ordet kondom/er?
Men du trodde ju att det absolut betydde att han var otrogen :confused: Om de då har ett uttalat, monogamt förhållande har väl TS all rätt att bli upprörd?
 
Då slipper man ju risken för att bli osams. Varför vara sån drama Queen bara för ordet kondom/er?
Varför skulle det vara så farligt att oskyldigt fråga om det? Har man bra kommunikation med sin partner så blir det inget drama omkring det. Drama blir det om den ena har något att dölja.
Har man rent mjöl i påsen behöver man inte bli osams för en fråga om en sökning.
 
Idag hittade jag ett rör som ser ut som en haschpipa. Var tvungen att googla haschpipa för att kunna rita korrekt när jag skulle göra eld och rök på bilden.

Förövrigt kan jag komma på 70-11 olika anledningar till att söka på kondomer. Men hade antagligen själv varit för nyfiken för att inte fråga varför.

Och om det är någonstans de hade sålt återanvända kondomer så är det nog på wish...
 
Kan ha missat om det tagits upp i tråden, men med tanke på hur mycket konstigt som säljs på wish hade jag inte varit förvånad om wish hade typ... Kondomer för dubbla penisar, kondomer i mini-size i typ för lilltån, en kondom för en drake 🤷🏻‍♀️ och därför helt relevant att söka på kondomer där!
 
Kan ha missat om det tagits upp i tråden, men med tanke på hur mycket konstigt som säljs på wish hade jag inte varit förvånad om wish hade typ... Kondomer för dubbla penisar, kondomer i mini-size i typ för lilltån, en kondom för en drake 🤷🏻‍♀️ och därför helt relevant att söka på kondomer där!
Nu blev jag ju nästan lite nyfiken! Ska nog söka och se vad som finns. :p :angel:
 
Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror
Alltså den här slutsatsen är ju jätteintressant. Särskilt i kombo med det som du skriver sedan, att man absolut inte ska prata med varandra. Var kommer den typen av tankar ifrån?
 
@Folri har du tagit något?

Jag kom hem med en dick-pic till fästmannen i helgen. Har även sökt på diverse kinks och BDSM-fenomen. Är ej otrogen. Hade han hittat samma dick-pick i min telefon oönskat så hade han sannolikt dragit rätt slutsats, att jag inte var tilltänkt mottagare av den från dick-innehavaren.

Om min fästman inte visste att det enklaste sättet att köpa kondomer är att göra det på nästa ICA-besök utan var tvungen att skeppa dem från Kina i ett diskret paket eller bett en vän köpa dem så hade jag dessutom starkt ifrågasatt hans intelligens.
 
Jag håller med flera andra men vill tillägga att just det faktum att misstanken poppar upp är skäl nog till att ts och partner behöver prata i min värld. Att ha det gnagandes är inte sunt för förhållandet.

Ja, herregud, jag frågar min fästman allt jag undrar. Jag kan fråga rakt ut om han blivit raggad på när han var ute och svarar han ja så frågar jag om hon var snygg. Jag är nyfiken! Det är dock sällan nåt som skaver mellan oss, men om det är det så frågar jag om det med. I en sund relation pratar man väl, tänker jag, utan att det behöver bli dramatiskt alls.
 
Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror

Att sova i olika rum är fantastiskt och faktiskt går det att ha sex på andra ställen än i sängen.
Just saying :D

Jag brukar söka på allt möjligt konstigt. Inte är jag otrogen för det. Dock tänker jag inte förminska ts känslor angående detta. Att prata om det är en jätte bra lösning. Med kommunikation kommer man långt. Att inte ta upp det och gå runt och oroa sig är verkligen inget jag rekommenderar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 559
Senast: Lhas
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 482
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 189
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 391
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp