Precis. Är ju därför som TS skrev trådenDet förutsätter ju att han har något att dölja.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Är ju därför som TS skrev trådenDet förutsätter ju att han har något att dölja.![]()
Precis. Är ju därför som TS skrev tråden
Den här kommentaren fick mig att skratta högt!Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror
Då slipper man ju risken för att bli osams. Varför vara sån drama Queen bara för ordet kondom/er?Fast det vet vi inte. Det vet bara partnern. Bra sätt att få veta är att fråga. Skulle han börja härja om att TS rotat i hans telefon så är det ju rätt liten chans att han har rent mjöl i påsen. Det är också ett sätt att få veta. På vilket sätt skulle det vara bättre att inte prata med partnern då menar du?
Vem köper kondom på wish? Kostar inte mycket i affär och behöva vänta flera veckor innan leverans, nä känns inte riktigt rätt om det nu inte ska köpas massor för att ha som ballonger på ett party eller liknande.
Men precis. TS kunde när TS såg det frågat (utan att låta skuldbeläggande) "ser att du sökt på kondomer här" och sen hade det inte varit mer med det.Det förutsätter ju att han har något att dölja.
Oavsett låter det ju inte som att TS har något att förlora på att prata med partnern.
Men du trodde ju att det absolut betydde att han var otrogenDå slipper man ju risken för att bli osams. Varför att sån drama Queen bara för ordet kondom/er?
Varför skulle det vara så farligt att oskyldigt fråga om det? Har man bra kommunikation med sin partner så blir det inget drama omkring det. Drama blir det om den ena har något att dölja.Då slipper man ju risken för att bli osams. Varför vara sån drama Queen bara för ordet kondom/er?
Nu blev jag ju nästan lite nyfiken! Ska nog söka och se vad som finns.Kan ha missat om det tagits upp i tråden, men med tanke på hur mycket konstigt som säljs på wish hade jag inte varit förvånad om wish hade typ... Kondomer för dubbla penisar, kondomer i mini-size i typ för lilltån, en kondom för en drakeoch därför helt relevant att söka på kondomer där!
Alltså den här slutsatsen är ju jätteintressant. Särskilt i kombo med det som du skriver sedan, att man absolut inte ska prata med varandra. Var kommer den typen av tankar ifrån?Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror
Jag håller med flera andra men vill tillägga att just det faktum att misstanken poppar upp är skäl nog till att ts och partner behöver prata i min värld. Att ha det gnagandes är inte sunt för förhållandet.
Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror