Kanske skrev lite otydligt, jag googlade inte på Google. Jag var inne på Wish-appen på sambons telefon, har inte den appen på min telefon då jag inte brukar handla där, men skulle kolla på en vara och fick då låna sambons mobil. Och blev fundersam på vad han skulle ha kondomer till, hans sista fyra sökningar kom fram när jag skrev i sökrutan på Wish.

Jag (som är en överanalyserande, katastroftänkande människa) hade inte kunnat släppa det och hade velat prata med min sambo. Jag vet inte om jag skulle tro på otrohet direkt, men jag skulle som sagt vilja prata med honom om det för jag vet att jag skulle gå och fundera.

Var bara ärlig och säg att du lånade hans mobil för att gå in på wishappen, och blev förvånad när du sett att han sökt på kondomer, och orolig för att det är något som inte är bra mellan er?

Kanske han HAR köpt, men använder dom tex till att onanera i?
 
Kanske skrev lite otydligt, jag googlade inte på Google. Jag var inne på Wish-appen på sambons telefon, har inte den appen på min telefon då jag inte brukar handla där, men skulle kolla på en vara och fick då låna sambons mobil. Och blev fundersam på vad han skulle ha kondomer till, hans sista fyra sökningar kom fram när jag skrev i sökrutan på Wish.
Han kan ha börjat skriva kon... och fått upp kondom som förslag och tryckt på det av misstag. Det är väldigt lätt hänt i den appen. Prata med honom!
Sen tror jag inte att man köper kondomer på wish mtp leveranstiden :D
 
Var tvungen att testa sökningen. Oavsett vad han varute efter så var resultatet 80% sexleksaker, 10% kondomer och 10% andra saker 🤷‍♀️
 
@aros.aros2020 Jag skulle också ha blivit nojig och inte riktigt vetat hur och ens OM jag skulle ta upp det.

...Och evt börjat googla efter var jag beställer stora mängder lut, och om det skadar emaljen i moderna badkar? Så konflikträdd är jag. (Nästan)

Bäst är nog att ta upp det så du slipper ha det i bakhuvudet. (Och så tror jag att idén om lut i badkaret kan ge värre följdverkningar än skadad badkarsemalj att ta hand om).
 
Hade min partner googlat "kondomer" hade jag inte ens reagerat. Jag litar på min partner när han säger att han vill vara med mig (sedan anser ju jag heller inte att otrohet är det värsta som kan hända en... jag vet fler betydligt värre saker). Hade jag övertolkat hans sökhistorik hade jag trott att han vill skjuta ihjäl och sedan gräva ner mig (vapen och jordbruksmaskiner :angel:) :laugh:

Om sedan TS upplever att samlivet är lite segt finns det ju massor man kan göra åt det: Fixa bättre glid, leksaker osv.

Min partner har googlat Realdolls och cyberskinn:cool:
 
Diskussionen om baser etc kanske kan brytas ut av respekt för TS? @Mineur
@ameo skrev i tråden "varför krympte buke" om hur man kan göra när man ser att något behöver brytas ut.

Jag har rapporterat inlägget i den här tråden och sedan skrivit "egen tråd?" i rutan man fyller i anledningen, kan tipsa om det i fortsättningen också, så är det lättare för mod att hitta startinlägget vart det började. :)
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.
Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror
 
Eftersom era sexliv inte är det bästa plus att ni sover i olika rum så har han väl hittat nån annan att ha sex med. Då har han googlat och sett vilken kondom han ska ha. Troligen har han då beställt på nätet och det kommer på posten i ett diskret kuvert. Eller så har han en kompis som köper ut det åt honom. Den han ska ha sex med förmodligen kräver kondom. Det är vad jag tror

En kompis som köper ut åt honom? Alltså herregud, tror du personerna är tonåringar eller varför skulle kompisar behöva köpa kondomer till någon annan någonsin?

...och vad har det med att eventuellt ha sökt på "kondom" på wish/nätet att göra?
 
Nog kan en vuxen man köpa ett paket kondomer lite diskret vid tillfälle om han vill. Utan nån "kompis som köper ut åt honom". Det är knappast något som någon annan lär höja på ögonbrynen åt ens om det skulle vara någon närstående som står i kassan just då.

Men ärligt talat, jag skulle inte dra för stora växlar på att han googlat kondomer. Det finns säkert hundratals olika ämnen relaterade till det. Ett annat exempel än otrohet, kan tex vara att vilja prova nån som ger en annan känsla vid sex (det finns ju de med knottror etc, tex). Om TS känner oro, tycker jag att ett lugnt samtal är på sin plats - förklara att du råkade se det i appen, att du blev lite ställd eftersom ni inte brukar använda det och fråga vad det handlade om.
 
TS känner oro, tycker jag att ett lugnt samtal är på sin plats - förklara att du råkade se det i appen, att du blev lite ställd eftersom ni inte brukar använda det och fråga vad det handlade om.
Det skulle jag inte rekommendera. Då kan ju han anklaga TS för att rota i hans mobil och då kan det bli ett jävla liv. Det var ju inte därför som TS skulle ha hans mobil till.
 
Det skulle jag inte rekommendera. Då kan ju han anklaga TS för att rota i hans mobil och då kan det bli ett jävla liv. Det var ju inte därför som TS skulle ha hans mobil till.
Rotat är det inte TS har själv skrivit i tråden att det var i appen Wish (då TS inte har den appen själv i sin telefon) och när TS skrev i sökrutan kom de senaste sökningarna upp, inget konstigt att fråga sin partner då.
 
Det skulle jag inte rekommendera. Då kan ju han anklaga TS för att rota i hans mobil och då kan det bli ett jävla liv. Det var ju inte därför som TS skulle ha hans mobil till.

Men han gav ju henne mobilen just för att hon skulle söka i sagda app? Hur i hela friden skulle han få det till att hon rotat i hans mobil? Inte direkt hennes fel att hans senaste sökningar kommer upp som förslag när hon klickar i sökfältet. 🤷‍♀️

Edit: Två på bollen :p
 
Men han gav ju henne mobilen just för att hon skulle söka i sagda app? Hur i hela friden skulle han få det till att hon rotat i hans mobil?
Blir man avslöjad så kan man ju vrida till det ordentligt om han får övertaget genom att påstå att TS rotat i hans mobil
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 574
Senast: Lhas
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 522
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 191
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 394
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp