Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Innan jag installerade om allting på denna datorn hade jag en himla käck funktion i Outlook där programmet fortfarande kördes när man minimerade det, men det syntes bara i system tray:en istället för att ha en stor grej där fönster normalt hamnar när man minimerar dem. Nu kan jag inte hitta vart funktionen har tagit vägen - är det någon som vet vad jag pratar om, och som vet vart jag hittar funktionen? Tycker att jag har gått igenom alla Options och Preferences som finns, liksom sökt i hjälpen, men jag hittar ingenting
Jag får inte ens upp någon markering i systemfältet när det kommit nya mail, trots att jag ställt in att den ska visa en nytt-mail-symbol där och att den regelbundet ska kontrollera om det kommit nya mail. Den spelar inte upp något ljud heller.
IT & mobiler
Nån som vet hur man gör? Har en sonyericsson K750i. När jag satte i sladden mellan datorn och mobilen så kom det upp en massa grejer som...
Hundavel & Ras Korthårs collie låter som det passa bra in i dett liv och de jag träffat har varit trevliga. Det nog lättare att hitta en bra sådan än...