Bukefalos 28 år!

Outlook Express

MissFideli

Trådstartare
har jag och undrar. På filmer så är dte alltid en röst som säger till om mail kommer, är det bara på film eller går det att göra?
Sen vill jag att den självmant tar emot mail utan att jag behöver trycka på skicka/ta emot-knappen. Oftare än var 30 min, går det att fixa?
 
Sv: Outlook Express

Fråga ett: Incredimail.
Fråga två: Finns i inställningarna. Tools -> Options -> General.

(Kan väl tänkas att det är Verktyg -> Inställningar -> Allmänt i svenska versionen)
 
Sv: Outlook Express

Usch. Incredimail verkar äckligt. Bara genom att titta på siten så får jag såna spindelmanvarningar. Jag skulle inte installera det själv utan att först låsa dörrarna, bomma för fönstren, kamma mig, stänga in katten i badrummet, starta branväggen, ladda hem och installera minst 32 antivirusprogram, ladda hem och installera 64 antispywareprogram samt be till gud...och jag tror inte ens på gud.
Men det är jag det.

Du kan annars själv byta ljud för när ett mail kommer:
1. Ta fram din mikrofon.
2. Öppna ljudinspelaren och med hjälp av den och mikrofonen spelar du in nåt klämkäckt som: "Nämen oj! Nu har jag ju fått ett nytt mail"
3. Spara ljudfilen på ett lämpligt ställe.
4. Kom ihåg var du sparade filen och vad den hette.
5. Öppna "ljud och ljudenheter" i kontrollpanelen
6. Gå till fliken "ljud".
7. Leta fram och markera "Nytt e-postmeddelande i listan"
8. Klicka på knappen "bläddra..." och leta fram filen som du skulle ha kommit ihåg i punkt 4.
KLAR!

Alternativt struntar du i punkt 1-4 och tar ett annat ljud som du tycker låter trevligt.
 
Sv: Outlook Express

Incredimail är ett eget program som funkar precis som outlook, men har lite skojiga effekter. :)
 
Sv: Outlook Express

Jag har Incredimail och varvar mellan tre informatörer. Den ena är en liten hund som kommer fram och skäller när jag fått mail. Det andra är en butler som kommer fram med en liten silverbricka och säger :You´ve got mail Madam.
Den tredje är en datoriserad röst som säger: You´ve got mail.
 
Sv: Outlook Express

Kostar det nått? Fats nu har jag inget antivirusprogram och är det hemskt som bengibollen säger så kanske jag inte vågar ta hem det utan sånt.
 
Sv: Outlook Express

Vissa funktioner i Incredimail kostar.

Gå ut på nätet o hitta en kul fil att använda och gör som bengibollen beskriver istället ;)
 
Sv: Outlook Express

Hade Pandas demoversion tills för några veckor sen, då den gick ut. Är för snål för att köpa och visste inte att det fanns bra program gratis. Ska genast ta hem det !
Tack !
 
Sv: Outlook Express

Jag har hotbar hemladdat och där kan man välja mellan olikar röster som talar om att man fått mail.
 
Sv: Outlook Express

Hade dom ett tag, men var så trött på att den ändrade så mycket i fönstret, dvs baren tog sån plats. Dessutom är det ju inte alltid helt rent märkte jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 699
Senast: Saigon
·
Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 699
Senast: vilde
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 188
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp