Uppenbarligen inte. Här blåser det mer nu igen än vad det gjorde för 1-2 timmar sedan......... Tröttsamt!Ska det ALDRIG sluta blåsa!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppenbarligen inte. Här blåser det mer nu igen än vad det gjorde för 1-2 timmar sedan......... Tröttsamt!Ska det ALDRIG sluta blåsa!?![]()
Uppenbarligen inte. Här blåser det mer nu igen än vad det gjorde för 1-2 timmar sedan......... Tröttsamt!
Inte ett dugg bättre i morra delen.När inte Gissa vill gå ut eller motvilligt går ut då är det illa.Här har det blåst så mycket idag att det har varit svårt att vara ute och gå (stackars lilla hunden). Tycker det har blåst mer idag än både Ciara och Dennis, eller vad det nu var stormarna hette.
Södra Skaraborg.
Hellre snö än blåsten.Inte ett dugg bättre i morra delen.När inte Gissa vill gå ut eller motvilligt går ut då är det illa.
Själv har jag bara lust att gå o hänga mig,skitväder! Och så har dom mage att hota med snö på onsdag![]()
![]()
Jag har precis flugit Arlanda-Kastrup. Start och landning var inte så kul.
Nä tack,jag har ju sommardäck på bilen o nu vill jag inte hålla på att byta för några dagar,veckor.Hellre snö än blåsten.
Inte ett dugg bättre i morra delen.När inte Gissa vill gå ut eller motvilligt går ut då är det illa.
Själv har jag bara lust att gå o hänga mig,skitväder! Och så har dom mage att hota med snö på onsdag![]()
![]()
Får skaffa en sån där uppblåsbarbåt och ha hemma. Är ju helt sjukt det här med allt vatten.Ja, snart så går det inte ens att ta bilen. Och vissa kommer inte ens ut till sin båt![]()
Du får fixa hemleverans!Nä tack,jag har ju sommardäck på bilen o nu vill jag inte hålla på att byta för några dagar,veckor.