Är i södra England och här har det blåst och regnat som fan i perioder. Vi körde till New Forest idag och marken var rejält mättat med översvämningar här och där. :down:
Alla ponnyer hade gömt sig under träden.

Dalarna, regn och nån lite kraftigare vindpust ibland. Gungar lite i hänggrenarna i ornäsbjörken, men inte mer än så. I morgon över dagen/kvällen skulle det väll bli värre av vad jag kunde se. Hoppas det är någorlunda lugnt när jag åker till jobbet bara... Kör ca 5 mil genom skogen och vill inte ha ett träd över vägen/bilen.

Jag har dessutom utsläpp i stallet i morgon så hoppas jag slipper storm och yviga hästar.:angel:

Släppte precis ut hästarna. Konstaterade att det har börjat blåsa lite mer här i Södra Småland. Hoppas att de kan vara ute hyfsat länge idag....

Dalarna, regn och nån lite kraftigare vindpust ibland. Gungar lite i hänggrenarna i ornäsbjörken, men inte mer än så. I morgon över dagen/kvällen skulle det väll bli värre av vad jag kunde se. Hoppas det är någorlunda lugnt när jag åker till jobbet bara... Kör ca 5 mil genom skogen och vill inte ha ett träd över vägen/bilen.

Jag har dessutom utsläpp i stallet i morgon så hoppas jag slipper storm och yviga hästar.:angel:

Jag vaknade av att det knakade i huset när vinden drog igång :down:

(by utanför Falun).

Hos oss har det blåst och regnat en hel del inatt. Ingen skada däremot så det är skönt. Blir lika nojig för vår carport varje storm då den ligger med öppningen mot vinden, men än så länge har den stått pall för alla stormar.

Liknande trådar

Samhälle Hallå! Jag valde samhälle, men detta kan gälla både mat och ekonomi också, så om samhälle är fel får gärna moderator ändra till rätt :)... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 530
Senast: Badger
·
Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
2 011
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·
Juridik & Ekonomi Tycker du att det är okej att smyga runt och titta på ett utannonserat hus, från utsidan, vid annan tidpunkt än den aviserade visningen... 2
Svar
24
· Visningar
1 626
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka