Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Jag vet inte riktigt vilket jag har då :P

Jag tycker jag känner mig själv rätt så bra. Jag påverkas inte av komplimanger eller negativa ord om mitt utseende överhuvudtaget. Jag anser att utseendet spelar ingen roll iaf. Hur jag ser ut ändrar inte min personlighet, det ändrar inte hur bra eller dålig som människa jag är.

Bekräftelse är inte något jag vare sig söker eller vill ha.

Övrig bekäftelse får man ju aldrig iaf, det är svårare att både ge och få.


Att inte duga som människa... Ja, jag vet inte. Vem bestämmer sånt? Jag tänker liksom inte på det sättet. Jag är rätt så skadad psykiskt så det är klart att jag vet att jag är väldigt "mkt" för de flesta. Jag tänker i helt andra banor än de flesta. Jag förutsätter att folk inte orkar umgås med mig om de inte säger något annat, men det betyder inte att jag tycker att jag inte duger, utan bara att jag kan ser nyktert på hur jag är som person.

Min högsta önskan i livet är att bli fri från alla inprogrammerade biologiska måsten. Önskan att ha en partner, önskan att ha bra vänner. Helst skulle jag vilja bli lycklig helt ensam. Längtan efter närhet och även lust är några känslor som jag inte alls tycker om. Det får en att göra saker man annars inte skulle göra.
För att inte tala om kärlek, det är nog bland den värsta, man blir ju helt personlighetsförändrad när man är kär.

Det blev lite OT här nu... Hoppas ingen misstycker :D
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Kom att tänka på denna tråden idag när vi åt lunch. Vi har pratat här om hur kvinnor beter sig mot varandra, men hur beter sig män mot varandra? Idag när jag åt lunch satt några män vid bordet bredvid. De började prata pm en ny kollega de hade fått. De gillade inte kollegan och pratade mkt negativt om honom. Efter en stund pratade de pm honom som "den där jävla bögen, balettfjollan, fittkärringen. Nu kanske dessa var extrema men min erfarenhet är att män kan vara hårda mot andra män, speciellt de som inte passar in i manliga ideal.
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Vet ni vad, jag tror att de flesta o-opererade människor ser lite lagom sura ut.
(nu höll jag på att vräka ur mig en ovälkommen kommentar om utseende)
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Got2Be: Icke då! Jag är bara ärlig! Jag hånglade med en tjej senast i helgen som hade ruskigt söt uppnäsa :D Hur det gick till vet jag inte riktigt, vi såg varann när vi gick förbi varann, sedan hånglade vi i 2 min, sen gick vi helt åt olika håll. Sånt skulle jag vilja kunna göra med en man, men de funkar inte så :meh:

Haha är det sant?!:D Coolt!:D Inget mer? Ni såg varandra, hångel och sen borta?!:D
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Jajjemen! Precis så var det!

Sjukt roligt, 1 sekund tittade vi på varann och det räckte, vi hånglade lite, och sen släppte jag henne och vi gick åt var sitt håll, utan att ha sagt något speciellt till varann.

Eller ja, jag utbrast "Åh vad fin du är" eller nåt i den stilen mellan kyssarna med :D
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Men! Haha! Vad det på stan eller på krogen?:D Jag är helt fascinerad! Om det beror på min trötthet eller inte vet jag ej! Kom och hångla med mig!:rofl: Haha!

kl

Jag är förresten också en bitchy resting face eller vad tusan det nu kallades!:rofl: Fick ofta höra i grundskolan att jag gav "bitchblickar" till folk och många var "rädda" för mig!:o Jag var ju bara neutral!:o
 
Sv: Ovälkomna kommentarer om ens utseende

Det var på krogen, i en smal korridor utanför toaletterna. Inte ens ett hej :D

Det är inte första gången jag gör så...Det brukar inte riktigt gå så fort dock :p

Jag är ledig i helgen om du vill hångla :angel: ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp