Sv: Öveds
Ha ha nä
Sen att ni inte ser ut som om det är den roligaste dagen i ert liv, nån av er![]()
Ha ha nä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen att ni inte ser ut som om det är den roligaste dagen i ert liv, nån av er![]()
Kl 23.30 fick jag ett samtal från en man som presenterade sig såhär: "Hej, jag ringer från expressen och vi har hemska bilder på dig"
"Är du allvarligt skadad? Medvetslös? Inte ens lite?" Gamar!!![]()
jag trodde du låg och sprattlade i nåt otäckt banhoppnings hinder (alla vet ju att banhoppning är en livsfarlig sport!) så TACK till Mammaberg som räddade mig från en livshotande hjärttack....![]()
hrm och det var ju nära
det är ju det vi säger - banhoppning är LIVSFARLIGT
![]()
Jättegrattis till er.
och visst var Mister taggad. Oj.![]()
Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst!![]()
Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst!![]()
Ha ha, ja vilken gangster på prisutdelningen! Jag satt och gapade framför TVn på kvällen när jag såg filmen! Han som brukar vara så cool.![]()
mm och när de väl var utanför så kom det ett ynkligt "Lotta hjälp mej" men det dröjde innan hon kom nära
Krister fångade det på bild![]()
Bilder från ** terräng dyker upp så fort jag hinner.