JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Över 70 russekipage intog Stjärnhov
(Södermanlands Nyheter)
Över 70 hästekipage samlades i helgen på Stjärnhovs säteri för att få sina hästar bedömda av proffsdomare. Också barnen hade chans att öva hur en häst bäst bör visas.
http://sn.se/i.php?avd=101&artikel=45489&p=
Moderator
Hästnyheter
(Södermanlands Nyheter)
Familjen Turai på Hållsta gård utanför Gnesta har hittat sin nisch. Mia och Gunnar har en av kommunens många...
Hästnyheter
(Södermanlands Nyheter)
Några satsar på klassiskt, andra lite poppigare rytmer. Har man råd tar man kanske hjälp av en kompositör...
Hästnyheter
(Södermanlands Nyheter)
Linda Heed var på väg att bli bästa ryttare i Norrköping. Det i konkurrens mot världens bästa ekipage – Malin...
Hästnyheter
(Södermanlands Nyheter)
Från bara unghästklasser till en riktig grand prixsatsning. Linda Heed hade för ett år sedan bara en grand...
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Violett har jag lite svårt att placera eftersom jag inte har haft henne så länge och hon fortfarande bantar. Jag som är van vid en så...
Lyan
Alldeles nyss
Svar: 31
Visningar: 1 170
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi fastnade i regnhaglet på vår promenad. Extremt missnöjd vavva som tvingades skita i ovädret - naken dessutom, jag som tänkte att vi...
geting
9 minuter sedan
Svar: 1 377
Visningar: 84 136
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Finns en del som inte kan valla, typ min Floki, för att han är rädd för fåren och beter sig illa mot dom, men som fungerar i andra...
Tonto
45 minuter sedan
Svar: 342
Visningar: 35 521
Hund