Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pia skrev:Nu har geten tagit sig in i foderkammaren igen. Trots dubbla lås!
Han har satt i sig ungefär ½ 25-kg säck med mineraler. Hur orolig behöver jag vara?
mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Han verkar tåla det bra även om jag blir orolig.
mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Grapewine skrev:![]()
![]()
![]()
Där kan man tala om nikotinberoende....
mimus skrev:Du, jag har tänkt tanken. Han smiter fort och vet precis vart han ska ta vägen.![]()
Rackarns get, och grannarna blir ju inte allt för glada, framförallt inte då han tog pelargonerna med.![]()
Har hört om en get som åt upp ägarens plånbok. Det sägs inte hur mycket den innehöll dock.mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Vad gulligt sagtGlimfeather skrev:Är det du som är Molly med den lilla vita shetlansponnyn eller?![]()
Nej, det enda råd jag fick av distriktarna här var att vänta och se.peter_lundin skrev:Jag tror inte det finns många veterinärer som kan ge ett bra svar på hur farligt det är.
PL