Övergång till fisk?

Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss:p) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.:D

Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi :cool:

IMG_2062.webp

Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss:p) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.:D

Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi :cool:

Visa bifogad fil 75898

Fel tråd? :D
Men häftigt att få se en kolibri irl!

Visa bifogad fil 75898
Ska du äta dem??

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 831
Senast: Freazer
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 145
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025