Visst ja, under flera ar var foto ett stort intresse, men sedan har jag fatt ogon problem sa jag ser inte tillrackligt bra. Jag far fortfarande ryck, men det ar svart att fa till det och jag blir frustrerad sa jag har mer eller mindre lagt kameran pa hyllan.
Dykning var ett stort intresse och vi dok nastan varenda helg nar vi bodde i Jeddah, Saudi Arabien, det ligger vid Roda havet som har en behaglig temperatur av 27*C under ytskicktet aret runt (det ar tva tectonic plattor som sakta glider isar under Roda Havet, sa det ar ganska varmt dar nere i mitten ... och det gor havet varmt.) Anyway, det ar alltsa vansinningt mycket att se dar nere och det var inga turister och lokal innevanare var helt ointeresserade i att ens ga i vattnet.
Oh ... och slalom var ocksa ett stort intresse medan vi bodde i Sverige, men jag har bott i varma klimat under sa lang tid att det har lagt sig ... har har vi "Mount Hood" en timma hemmifran, berget har sno aret runt och skidbackar fran host till sen var ... men numera ar tyvarr inte kroppen riktigt med, sa jag nojer mig att aka upp dar och leka med hundarna och ata vid skidbacken.
Numera ar det ocksa ett stort intresse att aka runt i var husbuss till olika delar av USA. Dels for att turista med Maken, dels for att traffa kompisar och ibland for att tavla/trana hund.
Jag kan nog helt enkelt konstatera att jag ar ganska "flaky"

och byter intressen ofta och hittar nagot som passar bade mig och min omgivning beroende pa hur jag mar och var jag bor.