• Trav
  • Trådstartare Trådstartare peace
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 043
Sv: P-g

verktyg??
de enda som behövs är nåt att skära/slipa till metallsulan och en stjärnmejsel till skruvarna. så claes ohlsson då?? ;)

nämen vad menar du för verktyg??? har dom ändrats sista året?? för när jag hde dem för ett år sen så var det inga speciella verktyg till dem iafl.. :confused:

Där du köper beslagen:idea: Shopen på Bergsåker hade "bra pris" på dom sist jag var där!

nämen vad menar du för verktyg??? har dom ändrats sista året?? för när jag hde dem för ett år sen så var det inga speciella verktyg till dem iafl.. :confused:

En typ av stans som man både fixar formn och stansar ut sömhålen. Oumbärligt om man skor mkt med PG.
(har btv funnits i många år)

En typ av stans som man både fixar formn och stansar ut sömhålen. Oumbärligt om man skor mkt med PG.
(har btv funnits i många år)

jahaa... jag trodde hon mena verktyg för att slå på skon. tex mejsel för att skruva fast gummisulan osv.. då e ja med!!:idea:

Liknande trådar

Fritid Jag har beställt jättefint baby-alpackagarn i en färg jag letat länge efter. Jag tänker sticka en rätt lös och ledig tröja åt mig själv...
Svar
5
· Visningar
327
Senast: startpompe
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: MayGrace
·
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike... 2
Svar
22
· Visningar
1 778
Senast: Sel
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 132
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur