På Spåret 2017

Nu har jag sett ikapp senaste två avsnitten plus dagens. Håller också på J+J! :love: Bra frågor idag, var väldigt nöjd att jag tog viskositet och karp :D Amparo var grym!
 
Johan såg några sekunder att verkligen lessna på sin burpartner. Hon är märkligt oallmänbildad. Fast han är ju inte mycket bättre.
 
Jag skrapade ihop 52 poäng idag, rekord hittills denna säsongen! De övriga programmen - två, tror jag - som jag spelat med Duo-appen har jag landat på 42.
 
36 poäng :banana: (hade lite tur med resmål 1 (fängelset) och 2 (rent geografiskt, kände till "begreppen" på tian)

Mina vinnare var från början Martina och Peter, känns skönt att de visade vägen
 
Som gammal Lundastudent samt flitig festivalbesökare i Slottsskogen tog jag båda på 10 och nästan alla följdfrågor :D Gillar Peter Magnusson mer och mer, tyckte han var såväl rolig som gav ett sympatiskt intryck idag.
 
Landade på 34 idag, riktigt illa jämfört med tidigare veckor ;) men skyller på noll timmars sömn och lite dålig koncentration under ledtrådarna.
 
Kunde ikväll koncentrera mig ett helt program igenom för första gången på säsongen. Dessutom passade frågorna mig riktigt bra så fick ihop 39 poäng :)
 
Rätt personer vann tycker jag. Jag tycker Malou och Sigge är så tråkiga.
Håller verkligen med!
Hoppas på att det blir roligare när Peter och Martins möter Ankan och Marianne (för visst är det sista paret?)

Angående kvällens avsnitt och förra veckans så känns det ungefär som att dom bara filmat från tåget dom råkat hamna på - från Alvesta till Lund och sen från Lund tillbaka till radiohuset liksom :D
 
Var ute och cyklade idag, körde med Duoappen och fick ihop 32 poäng.

Lite pinsamt för Malou att vara så stensäker utrikesministern med utläggning (kallades hem från FN eftersom det var så nära valet..) och ha totalfel :angel:

Hade trott att Ankan skulle ha bättre koll...
 

Liknande trådar

Kultur Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: VLMF
·
Kultur Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång! Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 504
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 328
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp