På tisdag adopterar vi en pissemiss!

L

LillaMy

Var ute och gick med sambon och lillan idag. Då ropade grannen och frågade om vi inte ville ha en katt.....
Hm....... vi hade tänkt att skaffa en i sommar men det blev så sent så vi tänkte nästa sommar.....
.......men nu på tisdag hämtar vi den lille killen som man hittat på en gata mitt i stan irrandes runt. De hade satt upp lappar och satt in annons i lokaltidningen, ringt djurskyddet och polisen men ingen som saknade honom....
Tråkigt att konstatera att det kanske var en sommarkatt.
Fy skäms på alla tanklösa människor. :mad:
Men nu ska han få flytta hit, till oss....så imorgon ska jag ge mej ivåg och köpa foder, och låda. :rofl:
Det ska bli så spännande. Har inte bestämmt vad den lilla röda vita katten med röda ögon (samma färg som pälsen) ska heta ännu. Några tips??
Vi har funderat på Viggo eller Umbert. Min farbror heter nämligen Umbert i 2:a namn så det vore lite kul.
:rofl:
 
Vad bra att ni hjälper en stackars hemlös kisse. Tyvärr finns det ju allt för många :( men då är det ju skönt att veta att det finns snälla människor som ni, som adopterar dessa.

Och så var det namnförslag...
*Goliat
*Orvar :D
*Uno
:rofl:
 
Kanske Felix, Findus eller Heinz (som tomatketchup - han är ju röd) :)
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 335
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp