Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en häst med rätt mycket manke, så jag tyckte den också passade mina krav.
Jag ville ha en pad som lyfte upp lite och var cutback... Men jag fick lov att skicka tillbaka denna, för den var alldeles för tunn tyckte jag och cutbacken var inte speciellt väl tilltagen... plus att jag tyckte den kändes plastig och undersidan luddade av sig (fällde hår)... Nja... jag var inte riktigt nöjd. Inte utefter det jag krävde...
Men sen beror det ju på vad man letar efter... Jag själv har gett upp! Orkar inte beställa på nätet, det blir bara fel, jag vill känna och klämma först!
Trädgård & Växter Hittills har jag enbart hört om att den hittats på försäljningsställena i krukor. Har det gjorts fynd i natur och trädgård? Förutom då...
Hästmänniskan Så är det, det är hopplöst svårt att få bort. Min häst gick med skabbhäst som bästa vän i flera år och han fick trots det aldrig några...