padd till bomlös sadel.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare smiling_girl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 903
S

smiling_girl

Jag behöver en padd till min bomlösa sadel, har hört att horse savers padd är bra men finns det någon annan bra kanske ?

:)

Sv: padd till bomlös sadel.

Dom absolut bästa pads till bomlösa sadlar är SKITO pads. Dom är lite dyrare än andra - men det lönar sig i det långa lopp. En pad till bomlös sadel är det sista man egentligen skulle "snåla" in på..:angel:

Horse Saver är väl de sämsta?
Min äldsta Skito är ju snart 10 år. Håller länge till.
// Linda

Horse Savers paddar är ingen kvalitet att tala om. Själva fodralet går att använda utom att det gör att sadel + pad kommer glida. Satsa på en HAF, Grandeur eller helst en Skito.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 141
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
804
Senast: Smultron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband