C Cilva Trådstartare 17 Jun 2004 #1 Måste införskaffa en padd till. Givetvis ska den vara billig och bra :smirk:. Vill helst ha en svart el vinröd, mönster med nån av färgerna funkar oxå. Men var får man tag i en sådan? Vad har ni för paddar och är ni nöjda med dem?
Måste införskaffa en padd till. Givetvis ska den vara billig och bra :smirk:. Vill helst ha en svart el vinröd, mönster med nån av färgerna funkar oxå. Men var får man tag i en sådan? Vad har ni för paddar och är ni nöjda med dem?
S sprallisen 18 Jun 2004 #3 Jag har köpt en ganska tjock från h**ks, funkar alldeles utmärkt tycker jag, rider iof inte dagligen i min westernsadel...
Jag har köpt en ganska tjock från h**ks, funkar alldeles utmärkt tycker jag, rider iof inte dagligen i min westernsadel...
TheWickedWitch 19 Jun 2004 #4 Vad tycker du om den ? Vet inget om den egentligen, men billig är den 149:-
C Cilva Trådstartare 19 Jun 2004 #5 Funderade på den. De har ju andra oxå för samma pris som jag tyckte såg bättre ut. Nån som har en sån?
Funderade på den. De har ju andra oxå för samma pris som jag tyckte såg bättre ut. Nån som har en sån?