paddocksbyggare!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Thindra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 686
T

Thindra

Vi är på jakt efter företag som anlägger privata paddockar i göteborgsområdet (och kungsbacka). Känner någon av er till ett sådant här företag? Eller är det någon som vet någon som skulle ta på sig ett sådant här uppdrag? Snälla kan ni pm.a mig isåfall!!

Tack :bow: .

Sv: paddocksbyggare!

Ingen som är duktig på att googla som kanhjälpa mig att leta? Jag hittar bara ett stort byggföretag som jag vet är hutlöst dyra C**.

Jag har bara hört talas om ett fölretag som heter Paddex och inte ska vara så farligt dyra, vad det verkligen kostar vet jag inte,men det är ett förslag.

Hästnet har ganska många företag samlade som gör ridbanor!! :)

Vimzis skrev:
Jag har bara hört talas om ett fölretag som heter Paddex och inte ska vara så farligt dyra, vad det verkligen kostar vet jag inte,men det är ett förslag.

Hästnet har ganska många företag samlade som gör ridbanor!! :)
Okej, tack! Jag ska se mig omkring inne på hästnet. Paddex blir väldigt dyrt för oss, bara materialet över 100.000kr inkl moms.

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 439
Senast: Acto
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 620
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 212
Senast: Luff
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 762
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈