Pärsons smörgåsskinka, om katten själv får välja

Hemvården A kom inhuttrande halv tio och sa att det inte är varmt och skönt ute. Så jag är glad att jag köpte lite frukt och grönt, samt smörgåsmat på väg hem från träningen igår.

Frukost till mig och Minnie, när A lämnade. Minnie ville hellre ha min frukost som kanske går att utläsa av överskriften.... :)
 

Hemvården A kom inhuttrande halv tio och sa att det inte är varmt och skönt ute. Så jag är glad att jag köpte lite frukt och grönt, samt smörgåsmat på väg hem från träningen igår.

Frukost till mig och Minnie, när A lämnade. Minnie ville hellre ha min frukost som kanske går att utläsa av överskriften.... :)
Här är det coop eller Icas kokta före pärssons. Då kan man sitta och vifta med tassen om husse möjlar med skinkan. Självklart hamnar både smör och skinka i kisses mage.
 
Här är det coop eller Icas kokta före pärssons. Då kan man sitta och vifta med tassen om husse möjlar med skinkan. Självklart hamnar både smör och skinka i kisses mage.
Det är så illa att ibland hör man fel på skinkförpacknings prassel och annat prassel. Ibland passar matte på att ge Queen extra godsaker för hon håller sig inte alltid framme när smulan får gotta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: IngelaH
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 488
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp