Påflugna arbetskamrater

Jag är rak och ärlig och berättar för vederbörande om det är något som jag inte uppskattar. Sen kan det vara vad som helst som är oönskat men jag ser tydlighet och kommunikation som väldigt viktigt.
 
att han hela tiden stöter på mig på jobbet
tjatar om att gå ut och ha "kul"
Om du är med i facket kan du vända dig dit. Kolla om ni har något fackligt ombud på arbetsplatsen. Det han gör är absolut inte okej. Om du inte får hjälp av din närmaste chef kan du gå till hens chef och påtala problemet och säga att du inte fått hjälp av din närmaste chef.
 
Om du är med i facket kan du vända dig dit. Kolla om ni har något fackligt ombud på arbetsplatsen. Det han gör är absolut inte okej. Om du inte får hjälp av din närmaste chef kan du gå till hens chef och påtala problemet och säga att du inte fått hjälp av din närmaste chef.
blir det på onsdag, då jag är ledig sön-tis. Pratar med chefen först
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 756
Senast: Manji
·
Mat Hej Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi...
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Acto
·
Hemmet Sitter och funderar på om man skulle byta gamla trötta tätningslister mot ullsnöre istället för silikonlister. Jag har fem fönster i...
Svar
7
· Visningar
710
Hemmet Jag har totalstopp i mitt köksavlopp. Jag har tittat på otaliga videos, men ingen har samma vattenlås som jag och jag blir inte klok på...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp