Pälsspray

Sv: Pälsspray

*kl*

Instämmer med folket att foxfire är bra!
Av ren lathet har jag inte orkat prova något annat! :cool: :p

Jag använder oxå foxfire,kostar bara lite över hundralappen,drygt och bra,räcker länge. Tror inte det blir så mycket billigare att göra eget..

Jag använder det bara i svansen. har Emins pälsglans som är bra och väldigt drygt. Köpte flaskan förra våren och den är inte slut än.

Foxfire säger jag som det flesta andra, så jävla grym och räcker ca 1 år! :D

Använder Foxfire och Equistar, det är iof typ exakt samma, har provat många andra, men de är bäst!

Gillar equistar. Köpte en glansspray på... håll i dig nu... Lidl... den kostade typ 35 kr och är jättebra. Tyvärr händer det mycket sällan att de har häsgrejer där, så när den är slut återgår jag till equistar igen... :)

35 kr var ju billigt! Men är det ingen som tillverkar sin glansspray själv? Jag har för mig att nån hade gjort en egen bestående av såpa och vatten? Kan det vara nåt, tror ni? Undrar egentligen vad de där glanssprayerna som man köper innehåller?

Det är silicon i, är väl det som gör det så glansigt och galtt...

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
711
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
31
· Visningar
1 223
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 385
Senast: Silje
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka