Bukefalos 28 år!

PANIK! Operationsrutiner!!!!

L

Lithonit

Jag råkar befinna mig på övervåningen i huset och vill inte gå ned och få panik med familjen. och jag har ingen telefon att ringa nån med.

Jag ska göra en operation på Tisdag som jag längtat och sett fram emot sen i November. NU kom jag på att jag IGÅR skulle ha fått ett brev hem där det står vilken tid jag ska dit...... datumet har jag haft sen innan. Men

JAG HAR INTE FÅTT NÅN TID....!!!!!

Nu får jag snart panikångest på riktigt.
Det är en operation som styrs lite av när jag har mens, och den var lite tidigare än planerat den här månaden, och jag ringde och berättade det.
Sen hörde jag inget mer så jag trodde det var lugnt.

JAG DÖR OM JAG INTE FÅR GÖRA DEN DÄR JÄVLA OPERATIONEN DE KAN VÄL INTE HA AVBOKAT MIG UTAN ATT SÄGA NÅT?!?!??!??!?!?!??!?
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

Försök att andas lite :)

Ett brev kommer lätt bort, ring dem på måndag och kolla läget :)
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

ååh gud Måndag!
Hur ska jag stå ut??
Jag är så jäkla rädd att de bokat av mig...............
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

Det absolut troligaste är att de INTE bokat av dig. Du lär inte kunna få reda på något förrän på måndag. Därmed får du räkna med det troligaste, och det är operation och tid kommer du att få muntligen när du ringer!

Ingen panik :)
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

Jag jobbar med operationsplanering. En del av våra patienter får också datumet i förväg och så kontaktas de med den exakta tiden som de ska infinna sig. Ibland kan den mänskliga faktorn ställa till det, de har säkert inte avbokat dig, det har nog bara blivit fel med brevet/telefonsamtalet med tiden. Du borde absolut fått information om det var så att det skett en avbokning, då hade du ju behövt veta hur den vidare planeringen ser ut. Försök att ta det lugnt och lycka till på tisdag!
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

Det kanske bara blev fel på posten och så får du brevet på måndag, annars kan du ju ringa på måndag.
 
Sv: PANIK! Operationsrutiner!!!!

Tack hörni ... :heart
Jag är skräckslagen men det är väl dumt att gå omkring och vara det hela helgen, för nåt som ordnar sig på måndag...
Tack för att ni tog er tid att läsa och svara.
 

Liknande trådar

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 893
Senast: hastflicka
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 011
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 388
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Nödvändiga resor?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp