Sv: Panik

Lustigt lustigt..

Det går ju som sagt att få in bilder från minneskortet via stealth-cammen. Nu går det dock att få in bilder till datorn från kamerans internminne (vilket inte gick förut) och om jag stoppar i ett gammalt minneskort i kameran går det också bra att lägga in bilder från kameran :eek: :confused:

Tänkte testa att formatera om det nya minneskortet, fast egentligen ska det ju inte behövas, då det fungerat tidigare :crazy: Men testar i alla fall ;)
 
Sv: Panik

Hmmmm.. Det hjälpte :bump:

Men varför i hela fridens dagar var det en nödvändig åtgärd, när det fungerat helt perfekt i ca 6 månader??
 
Sv: Panik

Vem vet? Nåt som blivit knas med nåt litet skräp på kortet nånstans? Huvudsaken är att det löste sig o nu vet du ju hur du ska göra om det händer igen! :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 409
Senast: Vovve
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 262
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp