paniken kommer smygande...

Sv: paniken kommer smygande...

Såg din tråd om igångsättningen nu så nu vet jag ;)
Lycka till!!

Tack så mycket, jag är SÅ NERVÖS! Och SÅ REDO! Till skillnad från TS har jag varit redo lääääänge och bäddat spjälsäng och känner mig klar för länge sen :D
 
Sv: paniken kommer smygande...

Jag har konstaterat med mina vänner att värkarna är väldigt olika... Allt från mig som skakade som en galning från den första till kompisar som bara har lite mensvärk. Min syrra var öppen 8 cm när hon kom in och hon hade inte nämnvärt ont. Hon rastade nog hundarna innan hon åkte hemifrån!
 
Sv: paniken kommer smygande...

Min sambo har förbjudit mej att överhuvudtaget Tänka på hästarna när det hela drar igång.... :rofl: det kan han ju drömma om..... :angel:
 
Sv: paniken kommer smygande...

Om du orkar tänka på dem så är det nog helt okej :) Ingen idé att gå sysslolös! Eller så kommer du inte ens att orka tänka på dem. Man vet ju inte!!!
 
Sv: paniken kommer smygande...

Min sambo har förbjudit mej att överhuvudtaget Tänka på hästarna när det hela drar igång.... :rofl: det kan han ju drömma om..... :angel:

Jag smet ut när min sambo tog en dusch innan vi åkte. Annars hade han nog stoppat mig oxå. Han var väl inte sååå glad när han hittade mig ute i stallet:angel:
Och när jag sen på vägen till förlossningen krävde en sväng till McDonalds:angel::angel:
 
Sv: paniken kommer smygande...

Hahaha..... det blir nog till att smita ut i ett obevakat tillfälle.....
 
Sv: paniken kommer smygande...

Hi hi, och jag vet en känd figur som föddes i ett stall - så varför inte ! Men det var ju typ 2000 år sen :-)
 
Sv: paniken kommer smygande...

Jag har ju en bal halm kvar som jag kan använda.... torv och spån blir nog lite äckligt..... :rofl:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Då bf bara är två veckor och en dag bort nu :o så börjar paniken komma krypande lite smått, haha. Vad har ni packat ner i bb-väskan...
2
Svar
20
· Visningar
3 185
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Igår kväll fick jag någon slags förkänning inför vad som komma skall. Hela dagen var jag illamående och kände mig lite "knepig i magen"...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: lippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp