Pannband *bilder*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 153
  • Visningar Visningar 23 864
Sv: Pannband *bilder*

måste bara kapa tråden lite och fråga vad det är för en mörk häst i ditt album? Den är så lik min förra foderhäst :love:

Jaså:)Det är min systers förra hopphäst.

Sto född 1994 forever-kaliber

haha :rofl: stort huvud? ;)
detta är på gränsen till för litet, skulle behöva ha x-full men det finns inte.. :(

haha :rofl: stort huvud? ;)
detta är på gränsen till för litet, skulle behöva ha x-full men det finns inte.. :(

Han ser lite rolig ut, smal hals och sedan ett jättehuvud :D Hatar att köpa träns till honom för han har olika storlekar på allting :D

KL*

13624210.jpg

Mitt nya pannband:love:

ok, jag bor i västernorrland, typ 10 mil norr om sundsvall :( ingen som vet om man kan skicka efter det via nätet? ;)

Köpte idag ett nytt pannband för 196kr(!!) till Izzy var dte tänkt, men det slutade med att jag tog med det hem till mina pållar då vi bestämde oss för att istället leta efter ett V/U-format strasspannband till honom, då han passar så :love: i det.
Men här kommer ialf 2 bilder från när vi provade pannbandet på hans kandar :bump: Glittrar som tusan!!:love:
13aug035.jpg

13aug032.jpg

Här kommer de pannband som jag har:
Brunt GG pannband med mässing
BruntGGmmssingdekor.jpg

Svart GG panbband med vit metall
SvartGGpannband.jpg

Brunt CH pannband med mässing
Bruntpannbandmmssingdekor.jpg

Svart med pärlor
Prlpannbandmrkevetej.jpg

Svart med mässing
SvartCHpannbandmmssing.jpg

Svart med vit och silver dekor
Svartpannbandmsilverochvitdekor.jpg

Svart portugisiskt med silverdekor
Svartpannbandportugisisktmsilverdek.jpg

Den ena hästen har bruna träns med mässing och den andra har svarta träns med silver

SLanger upp bilder pa pannbanden vi har i butken jag jobbade i forut

jul023.jpg

jul021.jpg

jul020.jpg

jul019.jpg

Skulle sjalv vilja ha det bojda os-pannbandet som ar tackt med swarovski :love:

Ngn som vet vilket märke pannbandet som tex. Minna Telde har på Santana i senaste ridsport har !?!? Ngn tidigare här hade de på bild också, svart V/U-format med massa bling på

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 322
Senast: Capybara
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 044
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V