Pannband *bilder*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 153
  • Visningar Visningar 23 864
Sv: Pannband *bilder*

P8081098.jpg

Många har kommenterat mitt pannabnd så nu slänger jag in det här :p

Pannbandet är köpt i samband med tränset i södertälje och det graverade guldhjärtat (graverat med hästens namn) är köpt på Horze. Guldhjärtat är igentligen till för hundar men jag gjorde det till pannband:p

Enjoy:angel:

Ser ut som ett OS, men jag vet inte.
Snyggt som tusan i alla fall.

det vill jag också ha!!! :love:

men, då kan jag ju inte köpa ett döbert träns för då kommer det inte matcha... och os har inte lika snygg vit fodring... :cry:

i-landsproblem...

jobbigt jobbigt :D

doberts nosgrimmor ar sa mkt snygggare ja! mer "fluffiga" tycker nastan OS- ser lite pa gransen till plastiga.. dock ar dom ju inte det, men pa langt hall ser idet inte ut som ett dyrt trans. men dom med beige fodring ar ofta mkt fluffigare an dom med vitt, vet inte varfor :p

Ja dom med beige fodring är snygga! särskilt on det är mässingspännen. :d men tänker att det är lite dumt, blir väl inte sån snyggt med vit schabrak eller vita lindor? känns som det är mer användbart med vitt?

haha jag har funderat på om jag ska köpa ett vifodrat döbert i över en mnd nu, kanske dags att bestämma sig... :angel:

finns det inga blingiga döbert?? funkar gg eller hubertus i färgen tro? dom har ju iaf såna med stora fyrkantiga kristaller.
hittade dock detta från döbert, det va inte så dumt:
http://www.doebert.com/data/img_prod/359.jpg

för alla som gillar dom som är helt täckta med kristaller så har waldhausen en kopia! fanns tyvärr bara i svart men tänkte jag skulle tipsa. ;)

Senast ändrad:

för alla som gillar dom som är helt täckta med kristaller så har waldhausen en kopia! fanns tyvärr bara i svart men tänkte jag skulle tipsa. ;)

...såna som jag då :D
Vet du någon som har waldhausen, eller kan man bara beställa direkt från dem? Såg att man kunde beställa katalog bara...

Ngn som vet vilket märke pannbandet som tex. Minna Telde har på Santana i senaste ridsport har !?!? Ngn tidigare här hade de på bild också, svart V/U-format med massa bling på

Det är tredje uppifrån som hon har. Är ett OS.

jul020.jpg

Är det OK att bildbomba med NÄSTAN alla pannband man har - även om de inte alla faller inom kategorin "det snyggaste jag har"? :angel:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 322
Senast: Capybara
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 044
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V