Pannband i flätat läder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 450
C

CeciliaW

är det någon som vet var man kan köpa pannband till tränset som är flätade och i läder? Har sett nåt helt träns med sådant, men inga pannband och det vore så enormt snyggt.... tacksam för tips :)

Sv: Pannband i flätat läder?

Fröken_Skåne skrev:
CH på Hööks har ett träns med flätat pannband och nosgrimma.
Jo, och det är bara i islandshäststorlek - jag har stor häst.

Någon annan som vet var man kan köpa träns eller separat pannband i flätat läder?

Inte rundflätat alltså???

Du har ingen sadelmakare som kan fläta åt dej?
Annars finns det ju rundflätat på hööks, men då måste man ju köpa hela tränset.

På Riktig Ridsportbutik brukar de ha. Jag har kikat på ett jättelänge, men de har aldrig inne i min storlek och färg. :mad: (Går åt som smör i solsken. :p ) Jättesnygga är de! Kolla där. :)

Vimzis, det är inte rundflätat jag vill ha utan ett platt i svart läder... har funderat på att prata med någon sadelmakare, vet bara inte vart det finns någon här i närheten.

Solvira, riktig ridsportbutik? Finns den på nätet? Eller vart annars?!

Har ett som är från Cheval som är väldigt snyggt! Annars tror jag OS har också.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 886
Senast: Murray
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka