Pannband med text

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gitania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 476
G

Gitania

någon som vet var man kan hitta sådana? Har sett det på tävling där de har hästens namn på pannbandet :p

Sv: Pannband med text

Gitania skrev:
Har sett det på tävling där de har hästens namn på pannbandet :p

Haha! :rofl: Det såg jag också för ett tag sedan. Jag tror att folk brukar skriva att man ska kolla på travshopar osv, för att det brukar finnas där då travare väl oftast har det. (jag är inte helt säker) :)

Hittade en tillverkare på Tradera för ett tag sedan, men sedan finns det ju olika sorters namnpannband, de jag såg var sådana som man flätar med plastband i ett visst mönster så namnet framträder.

mantorpstravshop.se har dem i flera modeller och färger, tror inte att de finns med på hemsidan men ring o hör så kan de säkert skicka till dig :)

jag letar oxå efter sånt. men typ alla trav pannband verkar så plastiga :crazy: fuult!
ja vill ha i läder med bling bling :p dom på ponyprakt e inte heller så fina *kräsen*

Man köper dom i London typ..

Och ni som säger att man ska köpa på travshopar..Det är INTE såna pannband som Gitania menar..

vet du varifrån man kan beställa de och va de kostar?:)

Svårt att förklara men jag vet vilka hon menar :smirk:

Jag har ett riktigt travarpannband till min ädla hopphäst ;) Det står VÄRLDENS BÄSTA HÄST på det. Har det lite på skoj, fast det stämmer ju :)

Hej!
På trader.se akutioneras sådana:) !
Funderat själv på att försöka få ett!

De är något speciellet med att ha sin hästs namn på dess utrustning!

M.v.h. Elina

nej nej nej! inte travarpannband!:eek: haha dom jag menar är i läder och med typ diamanter som bokstäver nästan som dom på ponnyprakt men inte riktigt.. bokstäverna är lite mer "inne" i pannbandet tror jag

Senast ändrad av en moderator:

jag letar oxå efter sånt.. :crazy: hittar ingenstanns

Hejsan, jag tror det kan finnas på " lillhästen i stav " ligger vid tullinge. :D
Dom har urfina saker där. :bump:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
879
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 370
Senast: Cambrie
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka