Pannband till Sidepull?

eldione

Trådstartare
Går det att köpa lösa pannband till sidepull nånstans? Jag kan ju inte ha vanliga eftersom det krävs två "öglor" :(
Visserligen har jag precis köpt nytt sidepull så jag behöver inte nåt nu, men hade vart kul att ha nåt alternativ...

Sv: Pannband till Sidepull?

det kanske går att ha ett vanligt" pannband om du lyckas trycka in båda remmarna i samma ögla? :confused:
har aldrig sett nån använda nåt annat pannband än det som sitter på när man köper det..
Säg till om du hittar nåt :)

:)

Sv: Pannband till Sidepull?

Kolla om inte närmsta sadelmakare kan tänka sig att göra ett åt dig!
Det borde inte va så dyrt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 350
Senast: Johanna1988
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m