Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vafan! Där hade du världen chans att bli Ö-kändis (om du förstår vad jag menar, hehe)!
Jag tycker också att Michelle är riktigt jobbig just nu. Hon måste acceptera att Erik inte har samma känslor för henne som hon har för honom hur jobbigt det än må vara där inne och se han med andra. Men det måste vara något man räknar med kan hända när man kliver in på hotellet. Dessutom så tycker jag att hennes ständiga argument är så otroligt barnsliga "bara så du vet så gillar han blåa ögon". Eller "han gillar inte ens blonda tjejer med tatueringar"..Jag diggar inte Michelle just nu alltså. Joooooobbig.
Jag tycker också att Michelle är riktigt jobbig just nu. Hon måste acceptera att Erik inte har samma känslor för henne som hon har för honom hur jobbigt det än må vara där inne och se han med andra. Men det måste vara något man räknar med kan hända när man kliver in på hotellet. Dessutom så tycker jag att hennes ständiga argument är så otroligt barnsliga "bara så du vet så gillar han blåa ögon". Eller "han gillar inte ens blonda tjejer med tatueringar"..
Känns också rätt kasst att Saga inte sörjer kristian det minsta att han har åkt ut? Utan hoppar direkt i säng med Smail (igen) som om Kristian aldrig någonsin har varit där..
Han åkte ut i parcermonin där han ställde sig bakom Saga vilket även Smail gjorde.Kollade bara lite pö om pö förra veckan, kan någon berätta hur Robbin åkte ut? Han som blev vald över... Adam?
Övrigt: gillar Freddie så himla mkt. Öppen i Pandoras med att han och Michelle inte är lika tajta längre och att han skulle välja Alice istället. Tycker att han utrycker sig diplomatiskt men samtidigt är ärlig, den kombon gillar jag![]()
Alltså! Jag såg att en av årets deltagare är ju en gammal kollega till mig!
Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång?![]()
Kan inte någon av er som sett programmet ge mig en liten sammanfattning av Kristians göranden och havandes under seriens gång?![]()
Tyvärr inte, det skulle bli för långt
Men gud vad jag gillar honom! Enda anledning till att jag kollar.. shit vilken härlig människa!
gillar honom skarp, men undrar om han är så rolig och mysig som han framställs.
man kan sammanfatta hanns medverkan i att han blev kär och springer efter henne hela tiden.