Parfym som doftar som VS vanilla lace

Cashmir

Trådstartare
Någon som har tips på en vanlig parfym som doftar som Victorias secret "Vanilla Lace", den vaniljdoften alltså? Luktar likt vaniljsocker.. Men bodymisten försvinner ju direkt.. Alla förslag välkomnas.
 
Den ifrån body shop är fantastisk. Eau de parfum för cirka 150 kr. Tror de har två olika sorter som luktar ganska olika, minns inte vilken jag har just nu men den ena gillade jag inte alls. Vet inte hur vs luktar men jag har letat efter en bra vaniljparfym och denna var klockren.
 
Någon som har tips på en vanlig parfym som doftar som Victorias secret "Vanilla Lace", den vaniljdoften alltså? Luktar likt vaniljsocker.. Men bodymisten försvinner ju direkt.. Alla förslag välkomnas.

Vet inte riktigt heller hur VS luktar, men denna vaniljparfymen älskar jag:

http://www.kicks.se/alyssa-ashley/vanilla-edt-p8900

Tycker den håller i sig rätt bra också! Har fått komplimanger att jag luktar nybakad kaka när jag har den på mig :D
 
Men finns inte typ alla deras mer "vanliga" dofter som edt också?
Det har iaf jag sett på flertalet, t ex coconut passion tänkte jag själv införskaffa :)
tror dock inte det finns i någon svensk butik vad jag vet men flertalet svenska webbshoppar.
Bara en ide' älskar också Vanilla lace :love:
 
Den ifrån body shop är fantastisk. Eau de parfum för cirka 150 kr. Tror de har två olika sorter som luktar ganska olika, minns inte vilken jag har just nu men den ena gillade jag inte alls. Vet inte hur vs luktar men jag har letat efter en bra vaniljparfym och denna var klockren.
Som den "TBS"-nörd jag är så, det finns en serie från dem som heter "Madagaskar vanilla"
Showergel, bodylotion, KANSKE eventuellt även bodybutter, EDT och EDP/pafrymolja.
Fast om det ens är i närheten av VS vet jag inte ;)
(Och nej, jag jobbar inte på TBS...bara råkar vara en storkund ;) )
 
nu vet jag inte hur doften du pratar om luktar, men Body shop har en vaniljparfym som luktar ljuvligt, som att lukta på en vaniljstång! Själv använder jag Alyssa Ashley Vanilla, luktar också jättegott, men lite mer åt vaniljbullehållet än tex Body shops vaniljparfym.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag använder extremt sällan parfym, dels för att jag ogillar parfym helt enkelt och dels för att jag arbetar med sjuka människor och kan...
2
Svar
27
· Visningar
3 570
Senast: tott
·
Hemmet Alltså jag blir inte klok på detta. Varje gång jag kör 40 tvätt så luktar kläderna unket. Ja, jag kör tvättmaskinens rengöringsprogram...
2
Svar
38
· Visningar
6 050
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Jag vet inte hur jag ska skriva det här utan att låta helt dum i huvudet :o Det kanske kan låta fördomsfullt är jag rädd för, det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 040
Senast: Sofie_B
·
Äldre Finns det något sätt/internetsida att leta efter parfym efter innehåll? Jag har några favvodofter som alla kostar en slant och kan...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp