Parlanti ridstövlar

Sv: Parlanti ridstövlar

Haha! jag vet inte alls vilken modell jag skall ha.. Förstår inte mycket av det som står där, vad är det tex för skilland på American Zip, Dubai Zip och Romom Zip ?
 
Sv: Parlanti ridstövlar

dubai stöveln är väl helt annorlunda utformad, och roma stöveln är typ Blå-aktig? i färgen. det står ju - Stivali in vitello blue? Blå? :D haha nej jag har ingen aning :rofl:
 
Sv: Parlanti ridstövlar

Du akn ju få dem i vilken färg nu vill, så man skall inte stirra sig bild på bilden. Sakll du ha helst svarta eller, ingen färgad "topp" ?
 
Sv: Parlanti ridstövlar

Okej. Nej då vet jag inte vad det är för skillnad, förstår inte vad som står :angel: Jag ska ha ett par helsvarta
 
Sv: Parlanti ridstövlar

Okej! ne inte jg heller. Men någon skillnad är det alldels säkert. jag funderar på att ha en "lack topp" har sett att det finns! Hade tyckt det var lite fräsigt!
 
Sv: Parlanti ridstövlar

man kan bestämma själv helt hur man vill att dom ska se ut.. typ om man vill ha rött upptill eller mönster vid sömmarna på fötterna, med eller utan resår, med eller utans sporrgrejs :p mm... dom görs helt efter ens önskemål :)
 
Sv: Parlanti ridstövlar

Vad kostar den modellen? Vet du det?
Ska nämligen köpa nya stövlar och tittar på lite olika märken..
 
Sv: Parlanti ridstövlar

man kan ju även få bestämma hurpass "stela" skaft man vill ha om jag fattade det rätt när jag beställde mina chaps.. altlså typ mjuka på insidan men hårda på utsidan, tror jag.

jag ska beställa ett par America Zip tror jag, älskar mina chaps som jag har nu i allaafll:love:
 
Sv: Parlanti ridstövlar

om jag förstog rätt så kostar dom 450 euro + frakt, sedan beror det ju på hur mycket extragrejjer du vill ha på dom
 
Sv: Parlanti ridstövlar

man kan ju även få bestämma hurpass "stela" skaft man vill ha om jag fattade det rätt när jag beställde mina chaps.. altlså typ mjuka på insidan men hårda på utsidan, tror jag.

jag ska beställa ett par America Zip tror jag, älskar mina chaps som jag har nu i allaafll:love:

Okej, låter bra. För jag vill ha kalvskinns liknande, fast inte lika sladdringt kan man säga. Vill ändå ha stabilitet i skaften..

Kan man få med resår, vet du det ?
 
Sv: Parlanti ridstövlar

ja det tror jag, för det har jag på mina chaps, så de borde ju gåt att få i stövlarna också.
 
Sv: Parlanti ridstövlar

jag har med resår. de va rätt mkt dyrare har jag för mig om man inte ville ha resår..
 
Sv: Parlanti ridstövlar

Mina Dyon chaps gick sönder när jag tävlade :angel: :eek: :crazy: Så nu har jag lite panik. Hur är det finns parlanti bara att beställa på mässor, eller finns det några affärer (i närheten av Uppsala) som har dessa? som man kan beställa från? Paaaanik lixom :eek: :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
423
Senast: Badger
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
986
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 069
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp