Partners in crime *bilder*

Glimfeather

Trådstartare
Idag har jag och Sirius varit på promenad med Mammas gubbes dotters hund (mycket där :p) eftersom hon är iväg hela dagen. Sirius ger sig ALDRIG och kan leka hur mycket som helst, de flesta hundar brukar ge upp efter ett tag men Turbo är av samma skrot och korn. Trots sitt lilla format.

Sirius
SiriusochTurbo2009-08-28040.jpg


Polaren Turbo
SiriusochTurbo2009-08-28234.jpg


SiriusochTurbo2009-08-28064.jpg

SiriusochTurbo2009-08-28221.jpg


SiriusochTurbo2009-08-28281.jpg

SiriusochTurbo2009-08-28338.jpg

SiriusochTurbo2009-08-28222.jpg


Fler bilder i nästa inlägg
 
Senast ändrad:
Sv: Partners in crime *bilder*

Fulsöt :p Han vaktar huset just nu, Sirius sover gott :p Det märks ju vem som är terriern om man säger så!
 
Sv: Partners in crime *bilder*

Ja, det var han som skulle få en ny matte :) Det var min systers pojkväns syster som hade honom förut :)
 
Sv: Partners in crime *bilder*

Men herregud så söta bilder :rofl: Framförallt bild 5 och 6 älskar jag :D
Vad är den lilla för ras?
 
Sv: Partners in crime *bilder*

Har för mig att lillskiten var en blandning mellan chihuahua och jrt eller liknande, terrier är det i i alla fall... Glim får rätta när hon tittar in igen;)
 
Sv: Partners in crime *bilder*

Ja, han är en blandning mellan chihuahua och JRT, en sån jäkla rolig hund! :)

Roligt att ni tycker om bilderna :)
 
Sv: Partners in crime *bilder*

Men vilken söt liten en! Sen är Sirius en av dom vackraste hundarna jag sett, men det vet du ju redan! :)
 
Sv: Partners in crime *bilder*

:love: Du är så söt! Jag är lite ledsen idag, men nu blev jag mycket gladare :) Du ska se vad Sirius mallar sig här nu ... Som om han behövde mer ego!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 200
Senast: Migo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 029
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 236
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp