Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

Öppningsdagen är här!

Jag fick en oerhört rolig blandning av prylar:
479E464B-E03D-48E9-A66F-1F8F7AB16B56.jpeg


Grejen under tejpen är rita-själv-magneter.
Roligast av allt var diy-dinon. Det är bara en vecka sen jag köpte en liknande i trä för att jag alltid velat bygga en sån :D .
Sambon har provat handsken på två av katterna, dom sprang :angel:.

Är helt hundra på att min SSS är @_Elly_ utifrån ledtråden jag fick. Var inte rädd för seriösnivån, det här paketet blev jättebra! :D
 
Tack snälla sommartomte :love:
Fick en otroligt fin väska med elefanter som är helt perfekt att ha med sig på jobbet, till affären osv. Älskar den!
Vegansk choklad som är jättegod verkligen, gillas av både mig och sambon.
Hund och kattgodis, katten har inte hunnit smaka än men hunden blev stormförtjust i sitt.
Presentkort på handelsträdgården här, helt perfekt :) Kommer nog användas till mammas födelsedagspresent. Eller något fint till oss själva.
 

Bifogade filer

  • 20180516_234553.jpg
    20180516_234553.jpg
    200,1 KB · Visningar: 58
Dumma Postnord :arghh: Verkar ju som att man skulle haft lite tur när man skickade. Jag fick mail när min tomtes paket lämnades in vilket var i förra veckan - fortfarande inte framme. Jag fick dispens och skickade mitt senare än sista dagen - det hann fram till offret.
 
Jag har fått ett fantastiskt paket. :love: Katterna har ännu inte provat godiset, det är för fint väder för att dom ska vilja vara inne. Men jag tror nog att i alla fall Frasse-katten kommer gilla det, kisse E är ännu mer kräsen. Ridstrumpor är precis vad jag behöver. :up: Och sjalen. :love: Helt underbar och kommer passa toppen till klänningen jag tänkt ha på min systers bröllop i sommar. :heartheart:heart Och presentkortet kommer omvandlas till något bra lagom till min semester börjar. :up:

20180519_085242.jpg


Nu ska jag bara försöka klura ut vem min tomte är.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 497
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 101
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 362
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 908

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp