Secret Santa 2022

Som innehöll:
Visa bifogad fil 111129
En filtad tvål(?), spännande, bild i nästa inlägg. Den luktar jättegott!😊😊 stod får får lamm får också vara en ledtråd på den .
Flera olika smaker på varm chokladdryck, får köpa hem mjölk så jag kan testa dem.
Och yoga-ljus🧘‍♀️🕯
Där fanns även glitter och en påse som jag tror var en ledtråd då det fanns en etikett med tesco på botten🤔


Tack snälla @Sel 🥰🎅❤️
Åååh, vad rolig tatt det kom fram till slut! :love:
Presenterna var från början nedpackade i påsen, men de gick inte att skicka vidare i den så jag bad mor och far att stoppa ned den i paketet helt enkelt. Tydligen var det hål i både den och ytterkartongen när paketet kom fram till dem! :eek:

Lilla filttvålen är tillverkad här i trakten - tvålen handgjord och insluten i ett filtat fodral som kommer att krympa allteftersom. Det går också att återanvända om en skär ett litet hål i fodralet och pular in en ny tvål. Då stretchar det ut till full storlek igen. :heart
 
Åååh, vad rolig tatt det kom fram till slut! :love:
Presenterna var från början nedpackade i påsen, men de gick inte att skicka vidare i den så jag bad mor och far att stoppa ned den i paketet helt enkelt. Tydligen var det hål i både den och ytterkartongen när paketet kom fram till dem! :eek:
Ja den var lite trasig såg jag, skönt att det inte var värre skadat ändå:)
Tvålen - använder man den som en vanlig hård tvål? :)

Tack igen, för både denna och bonus-klappen!❤️
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 683
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 831
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 303
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 810
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp