Secret Santa 2022

(Får trådarna vara såhär långa? 🙃)

Jag funderar på var jag ska sätta upp min almanacka och om jag ska skriva sagor eller hundaktiviteter i skrivboken ☺️

Alla har fått så fina julklappar. Jag tror att jag vill vara med i Secret Easterbunny om det blir en 2023 😊. Är roligt att försöka hitta passande presenter.
 
(Får trådarna vara såhär långa? 🙃)

Jag funderar på var jag ska sätta upp min almanacka och om jag ska skriva sagor eller hundaktiviteter i skrivboken ☺️

Alla har fått så fina julklappar. Jag tror att jag vill vara med i Secret Easterbunny om det blir en 2023 😊. Är roligt att försöka hitta passande presenter.
Just det, det funderade jag kring, ifall du skrev sagorna för hand el på dator :)
 
(Får trådarna vara såhär långa? 🙃)

Jag funderar på var jag ska sätta upp min almanacka och om jag ska skriva sagor eller hundaktiviteter i skrivboken ☺️

Alla har fått så fina julklappar. Jag tror att jag vill vara med i Secret Easterbunny om det blir en 2023 😊. Är roligt att försöka hitta passande presenter.
Det finns plan för Secret Easterbunny 2023! 😁
Big Bunny måste komma ihåg det tidigare än 3 dagar före påsk. 🙈😅🤣
 
Visa bifogad fil 108828
Kattgodis
Hästgodis
Människogodis
Ansiktsmask
Mössa
Tack så mycket @Jeps
07DEF77F-E15B-4D4F-A5F4-0053D97C5372.jpeg

:laugh:
 
Tullmysteriet löst! Idag när jag kollade posten hade jag fått både en notis och en påminnelse om att det finns ett paket som importskatter behöver betalas på. Både notisen och påminnelsen var daterade 22/12 O_o

Så nu har jag fixat med det, och hann innan deadline som var 5/1, så förhoppningsvis ska paketet snart vara påväg hit :)
 
Alltså, jag är stum av beundran här - min tomte har ju gjort ett HELT fantastiskt jobb, hur är det ens möjligt??? :love::love::love:
Jag gillar fiffiga köksprylar (har rätt många... :angel1: ) och Tomten har lyckats skicka två jag inte har!?!?!
Plus en jättefin, handgjord chokladjulgran, julkaffe och en supersöt provsticka med en katt på. :love:
Den glittriga studsbollen (jag gillar sådana saker också) är verkligen Grande Finale - katterna ÄLSKAR den!!!
Esko hälsar att den är lika rolig att leka med som en skogsmus! (matten MYCKET tacksam för studsbollen alltså! 😅 )
Baserat på den personliga leveransen är jag lite lur på att @Derivata är min supersnälla tomte?

Visa bifogad fil 108994
Lite sen på bollen ( :angel1:) här! Men så roligt att jag lyckades hitta några köksprylar du inte hade! :D Och perfekt att kissarna uppskattar studsbollen!
 
Tullmysteriet löst! Idag när jag kollade posten hade jag fått både en notis och en påminnelse om att det finns ett paket som importskatter behöver betalas på. Både notisen och påminnelsen var daterade 22/12 O_o

Så nu har jag fixat med det, och hann innan deadline som var 5/1, så förhoppningsvis ska paketet snart vara påväg hit :)
Men va?? Det ska du verkligen inte behöva betala! Det är ingenting i paketet som bör behövas betalas extra för, och mitt lokala postkontor bedyrade att jag redan betalat mer än tillräckligt. Du får PMa med vad det blir så swishar jag, det känns ju verkligen inte rättvist att du ska behöva betala för din egen julklapp :down:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 689
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 838
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 305
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 818
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp