Påskkärringar

För att man tycker att det ser gulligt ut antar jag. Eller så hänger det ihop med karikatyren av rödhåriga, där fräknar uppfattats som något exotiskt och fult.

En simpel och en analyserande förklaring att välja mellan :D

För att man tycker att det ser gulligt ut antar jag. Eller så hänger det ihop med karikatyren av rödhåriga, där fräknar uppfattats som något exotiskt och fult.

En simpel och en analyserande förklaring att välja mellan :D
Haha, ja :p
Jag tycker mest det ser dumt ut, iaf när det kluddas dit som fläckar istället för små fräknar.

Riktiga fräknar har jag däremot alltid velat ha själv :o

Liknande trådar

Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 835
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Har inskaffat ytterligare en vit Malmbyrå som ska stå bredvid den några år äldre. Nu när den ställdes dit syntes det att den gamla hade...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 817
Senast: Badger
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka