Bukefalos 28 år!

S

strumpan

Vet inte om denna tråd ligger rätt.
När man ska skaffa dessa nya pass till hästarna .Någon som vet hur man går till väga,det är väl dags snart. :bow:
 
Hej!

Det där är lite olika för olika raser, så det är bäst att ta kontakt med den rasförening som hästarna är registrerade i.

När jag har skaffat pass till mina hästar har jag skickat rekommenderat brev med:
- Gamla registreringsbeviset
- Konturdiagram ritat av ID-kontrollant
- Bevis på att jag äger hästen

Vissa raser har redan godkända konturdiagram i sina registreringsböcker, t ex yngre halvblod. Då slipper man det.
 
Det är sagt att alla hästar ska ha pass år 2005 men vi får väl se om det hinns med... Du ska kontakta din rasförening angående passet.
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Ketrawzc
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
315
Senast: Sharpless
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
51
· Visningar
993
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 662
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp