Bukefalos 28 år!

J

Japanesen

Tänkte fråga lite om pass för katter! :)

Hur går det till?
Hur mycket kostar det?
Vart fixar man det?
 
Sv: Pass!

Passet kostar 300:-, köps hos vet. Katten måste vara chippad, kostar 300:- om inte det redan är gjort. Sedan måste man rabiesvaccinera och ta antikroppsprover. Två sprutor med fyra veckors mellanrum: 2x300:- Blodprovet tas tidigast 120 dagar senare (tror jag det var, går att läsa på jordbruksverkets hemsida), kostar runt 1000:-, lite olika vad vet. tar för bloddragningen och vilket labb man skickar till. 2400:- för att kunna resa utomlands med katten :crazy: (Dessutom måste katten till vet för avmaskning när man ska tillbaks till sverigen ifrån många länder. Kostar några hundralappar också)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 936
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 012
Senast: Sel
·
Övr. Katt Till nyår får jag hem 2 stycken kattungar och vill kolla efter klösträd. :) Det kommer bli innekatter i en stor lägenhet på 96kvm och...
Svar
7
· Visningar
599
Senast: Twihard
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp