• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Japanesen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 736
J

Japanesen

Tänkte fråga lite om pass för katter! :)

Hur går det till?
Hur mycket kostar det?
Vart fixar man det?

Sv: Pass!

Passet kostar 300:-, köps hos vet. Katten måste vara chippad, kostar 300:- om inte det redan är gjort. Sedan måste man rabiesvaccinera och ta antikroppsprover. Två sprutor med fyra veckors mellanrum: 2x300:- Blodprovet tas tidigast 120 dagar senare (tror jag det var, går att läsa på jordbruksverkets hemsida), kostar runt 1000:-, lite olika vad vet. tar för bloddragningen och vilket labb man skickar till. 2400:- för att kunna resa utomlands med katten :crazy: (Dessutom måste katten till vet för avmaskning när man ska tillbaks till sverigen ifrån många länder. Kostar några hundralappar också)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 317
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Keb71
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31