Passande färger till brun häst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare spanglish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 888
S

spanglish

Jag har en brun häst och undrar bara vilken färg (till tävling) skulle kunna passa? Använder nu en svart men ska köpa en ny. Han har vit bläs och vita strupor på bakbenen, och svart man.

Sv: Passande färger till brun häst

Jag tycker ljus och mörkgrönt passar till bruna hästar . Själv har jag en brun här , Han har allt i blått bara för att alla mina pollar har haft det :P
Beege (hur det nu stavas) är också fint :):)

på bruna hästar passar de mesta färgerna! vitt,ljusblått,mörklblått,rött,äppelgrönt,begie,ljusgult osv men de e lite svårt när man inte vet vilken nyans han är? kan du inte lägga in en bild!:D

Regaton%20and%20Amanda%20075.jpg

Ok, kanske lite väl stor bild. Men men, det var den enda jag hade..

Du får nog ta och förminska den där bilden:idea:

Jag tycker att beige (stavning:confused:) passar bra till bruna hästar

tack! (ett tips: länka till bilden nästa gång si blir den inte så stor!:D inget illa menat)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: WildHorse
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka